Pagina's

dinsdag 13 juni 2017

Zand & Zee

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag lieve dames,

Het was even stil hier op mijn blog maar we waren er even een weekje tussenuit. Ik had mijn hobbyspulletjes wel mee maar de tas is helaas niet open geweest. Zondagavond heb ik dan toch eindelijk weer eens lekker zitten knippen en plakken en daar is dit mini album uit voortgekomen.


De basis van dit mini album is gemaakt met het nieuwe SCR@P stencil dat vanaf eind deze week in e winkels ligt. De tekst "zand & zee" komt uit een vel chipboard van Dutch Doobadoo.


Het is een tekenmal die je overtrekt en vervolgens uitknipt. De mal past precies op een vel cardstock van 30,5 x 30,5 cm.


Je krijgt met deze mal een boekje dat helemaal uitklapbaar is met allerlei flapjes. Vind je het lastig om zo'n groot project te maken? Denk eenvoudig.... ieder vakje is gewoon een mini scrapkaart.


Ook de blauwe mallen mogen op dit project natuurlijk niet ontbreken. Ik heb hier de viewmaster gebruikt en daar een tekst in verwerkt.


Beautiful day, deze mallen komen allemaal uit onze nieuwe SCR@P collectie.

 

Combineer ze met elkaar voor het mooiste resultaat.


Mijn journaling op dit boekje heb ik gemaakt met teksten die ik zelf gemaakt heb in Word. Je kunt op www.dafont.com heel veel leuke lettertypes gratis downloaden. Het lettertype wat ik hier gebruikt heb heet "Better Together". Typ korte teksten met telkens een enter enter ertussen zodat je ze uit kunt knippen in strookjes.


Het boekje is helemaal in elkaar te vouwen en ik heb het vast gezet met een klittenbandrondje van Joy!Crafts.

Gisteren heb ik het maken van dit boekje ook LIVE op Facebook laten zien. Voor wie het gemist hebben kun je altijd nog even terugkijken:


Ik hoop dat deze nieuwe mal jullie weer bevalt. Hij ligt in ieder geval vanaf eind deze week in de winkels voor maar € 7,99 per stuk.

   

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten