Pagina's

dinsdag 4 juli 2017

A Good friend

Hallo allemaal,

Een stoere mannenkaart deze keer met het Nieuwe Maja Papier
"Denim & Friends". Wat een mooie Serie weer, voor mannen blijft het altijd moeilijk vind ik! Maar met dit papier komt dat helemaal goed.


Ik heb hier al een wat ouder Dutch Doobadoo Shape mal voor gebruikt in Labelvorm.

470.713.114 Shape Art Label Mirror

Ik heb het bovenste gedeelte dubbel gedaan zodat ik er een los label in kan steken.


Door  de juiste kleuren te combineren maak je er een mooi kloppend geheel van. Ook nog een paar Mooie Noor! mallen erbij gebruikt.


De auto"s en klok heb ik bewerkt met Gilding wax in de kleur Brons.

6002/0288 Gears Rand Tandwielen

Ook de Gears mal past goede bij deze stoere Bink. Op het designpapier heb ik nog wat muzieknoten gestempeld.


Een button stempel erop en klaar is Kees!


 Ik Ben blij met deze Mooie Serie Van Maja hopelijk jullie ook!

6002/0218 Back in Time Zakhorloge

Groetjes en tot een volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten