Pagina's

woensdag 5 juli 2017

Happy Holidays

Hallo allemaal,

op speciaal verzoek van een aantal klanten hebben we de kerstkaarten workshop nog een keer gepland. Deze keer is dat op donderdag 31 augustus. Er zijn nog een aantal plekjes vrij, dus je kunt je nog opgeven via deze link. We maken deze dag 2 kerstkaarten, 1 kaart met binnen in een doosje met waxinelichtjes en lucifers en de andere kaart met binnenin een uitklapbare tekst. Deze laat ik jullie hieronder zien.




De basis heb ik gemaakt van rood en groen cardstock in combinatie met het mooie Christmas Eve designpapier (6011/0520).


Aan de zijkanten heb ik de mooie randstans (6002/0912) geplakt.


Aan de bovenkant heb ik de strikrand (6002/0640) geplakt. 

6004/0006 Crafty Cocktail Poinsettia

Deze heb ik gestanst in groen en gemat op rood cardstock.


Op de kaart heb ik deze gave lantaarn (6002/079) geplakt. 

6013/0343 Knipvellen Holiday Greetings

Ik heb er wat 3D sneeuw opgesmeerd voor het winterse effect.


Het plaatje komt uit het knipvellen pakket (6013/0343). Langs het plaatje heb ik van die handige hoekstansen(6002/0792) geplakt. 

6002/0792 Blauw hoek

Super handig en mooi voor langs  bijvoorbeeld een plaatje.


De kerststerren(6004/0004) heb ik gestempeld met versa mark transparante inkt, daarna bestrooid met zilverkleurige embossingpoeder en verhit met de heattool voor dit mooie resultaat.

Als je de kaart opent komt de tekst (6410/0114) naar voren en ook hier komt het designpapier (6011/0520) wel heel mooi uit.

6002/0640 Happy Holidays Rand met strikken

Hopelijk heb ik jullie weer mogen inspireren en zie ik jullie tijdens de workshop. 

Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten