Pagina's

vrijdag 14 juli 2017

Time for Coffee

Goedenmorgen,

Vandaag heb ik eens heel iets anders voor jullie namelijk een mannenkaart, want die staan toch wel op een laag pitje.


De basis is kraft en een DDD shape art medal 470.713.130 en daarop weer design papier gemat uit het favourite noor design blok 6011/0396.


De mooie ronde doilie heb ik bewerkt met wat distress inkt zoals ook het bloemtakje 6002/0939.


Het bloemtakje heb ik in stukjes geknipt zodat je het meer kan verdelen met de bloementjes.


Verder heb ik twee leuke plaatjes gevonden in de oude doos en die erop verwerkt en verder afgewerkt met een banner en een leuke tekststempel 6410/0338.


Ook de banner heb ik wat vegen gegeven met mijn distress zodat alles een beetje met de kleur een geheel wordt.


Ik zeg tijd voor koffie en tot de volgende keer maar weer.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten