Pagina's

zondag 6 augustus 2017

Christmas Mouse


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kerst kaartje zien. Ik heb er inmiddels al een aantal klaar.  Op tijd beginnen scheelt een hoop stress in de december maanden, Al kom ik er altijd weer een aantal te kort. 



Ik ben aan de slag gegaan met een wat oudere Dutch Doobadoo mal 470.713.107- Shape Art Label Oval. Ook de oudere Dutch Doobadoo mallen zijn te vinden bij Noor&Zo.

470.713.107 Shape Art Label Oval

Als basis heb ik de mal uitgesneden uit wit en kraft cardstock met hierop het design papier blok 6011/0532 Believe in the magic.

6011/0532 Paper bloc Believe in the Magic

Achter de blauwe mal 6002/0356 heb ik verschillende lagen design papier geplakt met hierop ribbel karton. De randen heb ik bewerkt met Distress inkt Walnut Stain


Het plaatje is een stempel van Lili of the Valley en ingekleurd met mijn markers. Wat extra Glitters mogen met de kerst ook niet ontbreken.

6002/0356 Blauw Frame + 3 hoekjes

Oude en nieuwe mallen zijn ook prima bij elkaar te gebruiken.


De Poinsettia 6004/0006 uit de Crafty Cocktail serie heb ik uit rood cardstock gesneden. Met Versa Magic heb ik de nerven  gestempeld. In plaats van de stamper te stempelen kun je ook leuke brads gebruiken. Achter de poinsettia heb ik nog wat gedroogd mos gebruikt. De Dennenbomen heb ik uit kraft papier en groen cardstock gesneden. Zo kun je hem uit twee kleuren opbouwen.

6004/0006 Crafty Cocktail Poinsettia

Achter de verschillende lagen design papier zie je ook nog de nieuwe rand van dennentakjes.

6002/0770 Happy Holidays Rand dennentakjes

6002/0770 Hebben jullie hem al?



Ik ga nog even door met het maken van kerstkaarten. Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: