Pagina's

zondag 13 augustus 2017

Happy Birthday to You

Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik jullie dit kaartje zien. Als basis heb ik gekozen voor de Dutch Doobadoo shape art Tag. Een waar je heerlijk veel op kwijt kan.


Ik ben aan de slag gegaan met het mooie Secret Garden papier 6011/0531.

6011/0531 Paper bloc Secret Garden

Als basis heb ik de Tag gesneden uit kraft en wit cardstock met hierop het mooie design papier. Ook de verschillende lagen komen uit hetzelfde blokje.


Dit lieve stempeltje is van Lili of the Valley en ingekleurd met mijn markers. Haar vleugels heb ik voorzien van een laagje Wink of Stella. Dit geeft een heel subtiel glitter laagje.

470.713.149 Shape Art Tag

Shape Art Tag - 470.713.149. Vooral als je net als ik van stempels inkleuren houd dan kun je op deze Tag wat groter werken.


'Achter de wolken schijnt' de vieuwmaster 6002/0451. Ik heb hem bewerkt met Memento - Rhubarb stalk

6002/0451 Blauwe mal Viewmaster

Ik heb hem nog maar net maar nu al een van mijn favoriete mallen.


Happy Birthday 6002/0296. Deze heb ik 2 x uitgesneden. Uit kraft en wit cardstock. Door ze een beetje te laten overlappen springt de tekst er nog mooier uit.

6002/0296 Happy Birthday rand

'Happy Birthday to you ' nog een keer het hele kaartje voor jullie.


Leuk dat jullie weer even langs kwamen. Tot de volgende keer.

Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: