Pagina's

donderdag 3 augustus 2017

Kerst


Hallo Allemaal,

Graag laat ik via deze kaart de nieuwe Collectie mallen zien van Dutch Doobadoo. Ik heb hiervoor 3 nieuwe mallen gebruikt. Namelijk een Shape Art, een boom en de tekst "Kerst". Verder heb ik het designpapier "Believe in the magic" van Noor! Design gebruikt.


Ook deze randmal met dennentakjes boven de tekst gedaan.

470.713.638 Dutch Doobadoo Card Art Text 'Kerst'

De randen heb ik bewerkt met Gesso om een sneeuw effect te krijgen.


Ook de stans mal met kerstbedeltjes horen natuurlijk in de boom deze heb ik met spiegelkarton uitgestanst.


Er zijn nu ook leuke teksten in chipboard te krijgen van Dutch Doobadoo. 

470.713.149 Shape Art Tag

Deze kun je mooi kleuren met inkt of Gilding wax. 


Achter de tekst "kerst" heb ik glitterpapier gebruikt. 

6002/0762 Happy Holidays Kerstster met swirls6002/0779 Happy Holidays Kerstbedeltjes

Ook de kerststerren zijn van Dutch Doobadoo deze vind je ook in de webshop in allerlei vormen onder de Categorie Dutch paper art.


Zo zie je dat alle Dutch Doobadoo Shape art mallen  goed met elkaar te combineren zijn.

6002/0770 Happy Holidays Rand dennentakjes

Hopelijk jullie weer wat inspiratie gegeven te hebben.

groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: