Pagina's

dinsdag 1 augustus 2017

Mask met vlinders


Hallo Allemaal,

Ik wil jullie laten zien hoe je een eenvoudige kaart toch heel leuk kunt maken. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van een Mask van Dutch Doobadoo. Deze heb ik met 2 kleuren inkt gekleurd van het merk Versa Magic Chalk in de kleuren paars en oranje.


 Zoals jullie zien heb ik een paar stukjes uitgesneden en dan zwart papier erachter gedaan.


Op de bloemenhartjes heb ik een parelpen gebruikt in de kleur paars. De hoekjes zijn ook van Dutch Doobadoo. 

470.715.110 Mask Art Butterfly

Deze staan onder de kaart ze zijn ook via de webshop te bestellen. Daar zijn ook de vlinders van die je hieronder ziet.


Even in detail de vlinders, wat zijn ze prachtig!


Een leuk subtiel kaartje maar toch wel heel leuk al zeg ik het zelf.

472.948.004 Laser Paper Art A5 wit Corners   472.948.007 Laser Paper Art A5 wit Butterflies

Groetjes weer en graag tot een volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten