Pagina's

dinsdag 5 september 2017

Fijne Feestdagen

Hallo Lezers,


Deze keer een kerstkaart met de nieuwe Noor! mallen  en dessinpapier
"Let it snow". Wat is het weer een mooie serie.


Ik heb hiervoor weer een leuk model gebruikt jullie zullen hem vast herkennen vorige keer heb ik hem in een zee thema laten zien.


De blauwe Noor mal is weer te mooi  zo ook de randmal en hoek 
 die er bij is.

6002/0925 Happy Holidays Arreslee6002/0924 Happy Holidays Fijne Feestdagen

Ik werk ook graag met Gesso op mijn kerstkaarten voor het leuke sneeuw effect.


Rudolph mag natuurlijk ook niet ontbreken ik hem in een bejaarde outfit uitgevoerd.

6002/0937 Mon Ami Rudolph

Toch weer wat anders dan een bruine versie maar  kan ook goed vinden jullie niet?


Ook de mal van slee, kerstklok en fijne feestdagen is nieuw Bij Noor!


De plaatjes blijven ook iedere keer van pas komen uit de serie: 
"Holiday Greetings".


Wat een mooi papier met die bomen de hertjes er nog bij gestanst
 en een stansje ook in spiegelkarton zilver erachter gedaan.


Een mooie toef bloemen met natuurlijk de takjes in spiegelkarton erbij. Weer een hoop inspiratie voor jullie om een mooi eindresultaat  te krijgen.

6002/0785 Blauw

Graag weer tot een volgende keer.
Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten