Pagina's

vrijdag 1 september 2017

Sara


Goedenmorgen allemaal

Vandaag heb ik een kaart gemaakt voor Sara en als basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Label XL gebruikt en uit creme cardstock gesneden.


Verder heb ik het mooie design papier van Joy Secret Garden 6011/0531 erop verwerkt en dat design papier heeft een mooie vintage uitstraling.


In dit mooie pakket zitten ook kleuren die je eventueel voor kerst kan gebruiken echt veelzijdig gebruik dus. Op het label heb ik de foto van Sara verwerkt in het blauwe ornament 6002/0699.


Verder heb ik het label afgewerkt met vlinders, bloemen, parels en de takjes branch leaves en de mooie garden leaves die je zo mooi kan verdelen door in stukjes te knippen.


En bij zo,n vintage kaartje hoort natuurlijk een kantje en een strikje. 


Ik hoop dat jullie er weer van hebben genoten en zie jullie graag bij een volgende creatie weer. 

6002/0381 Blauwe mal Open hart + vlinder     6002/0390 Blauw 2 vlinders

Fijne dag allemaal.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten