Pagina's

zaterdag 9 september 2017

Winter Wishes

Hallo allemaal,

Het is tijd om mijn winterse en kerstkaartjes aan te vullen. Gelukkig zijn er in de winkel ontzettend veel materialen verkrijgbaar in dit thema om mooie sfeervolle kaartjes te maken. 


De basis van deze kaart heb ik gemaakt met het bouwbord van Joy!Crafts. Het is de basis van een envelop, waar de boven en onderkant de flappen af zijn gehaald. De flappen aan de zijkanten lijm je vast op het punt waar ze bij elkaar komen. 


Het papier dat ik voor dit kaartje heb gebruikt komt uit verschillende papiersets van Noor! Design. Ik houd van mixen en matchen van papier en leuke combinaties zoeken.

 


Heb je de schattige pinguïn vriendjes gezien van Noor! Design? Zwart cardstock kun je leuk bewerken met versamagic inkt wit.



De mooie circle stars stans van Noor! Design heb ik uitgestanst uit glitterpapier.




Het leuke van dit model kaartje vind ik dat je er nog een kaartje uit kunt schuiven.  Het plaatje dat ik hierop heb gebruikt komt uit de set Holiday greetings van Noor! Design.


De vintage flourishes hertjes en de ijsrand maken mijn winterse kaartje  compleet.



Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met deze creatie.

Creatieve groetjes 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten