Pagina's

zaterdag 25 november 2017

Hugs & Kisses

Hallo allemaal, 

Wat is het toch heerlijk om kaartjes te maken met producten van Noor! Design. Mijn verzameling groeit met al het leuks dat op de markt komt. 


Bij dit kaartje ben ik aan de slag gegaan met het stoere papier Ten Mile 6011/0524.
Dit papier heeft zo'n mooie kleuren en is geschikt voor diverse thema's.


De basis van dit kaartje heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo shape art label 5, 470.713.157.


Ik heb de label in drie maten getekend en uitgeknipt. Twee keer uit cardstock en een keer uit design papier.


Noor! Design heeft ook oudere blauwe mallen die nog te koop zijn. Zo heb ik boventaande
 Mal; frame vierkant 6002/0147 gebruikt op mijn kaartje.


De blauwe mal Netrand met bloemen 6002/0974 heb ik horizontaal op mijn kaartje verwerkt. Het is een prachtige stans dat net op kant lijkt. 


In een label heb ik een plaatje op maat gemaakt uit de Seaside greetings knipvellen set 6013/0342.


Met de Crafty cocktail set labels 6004/0013 heb ik het labeltje gemaakt met Bugs & kussens. Met deze set kun je een labels stansen en in hetzelfde formaat zit er leuke stempels bij.


In de bloementoef op de kaart heb ik nog een paar leuke kleine Noortjes verwerkt.  Het mooie takje Heart Leaves 6002/0940 vind ik geweldig om onder een toefje te steken. Zo kijkt het meteen lekker gevuld. 


De Little Happiness Filmstrip 6003/0978 is ook erg leuk om te verwerken tussen een paar bloemetjes. Ik heb de stans nog gejat zodat hij beter tot zijn recht komt. 


Bedankt dat je een kijkje bent komen nemen bij mijn creatie.

Creatieve groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

   


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten