Pagina's

vrijdag 3 november 2017

Merry Xmas



Goedenmorgen allemaal

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de DDD Shape Art Tag 470.713.149.


Als basis heb ik kraft en ecru cardstock gebruikt met het design papier christmas eve en christmas.


In het midden heb ik de mooie sierlijke ovale mal gebruikt.



Het dit mooie plaatje met paardenhoofd komt uit de knipvellen serie season greetings.


Verder heb ik de tag versierd met wat sterren en kerstklokken en een leuke bloementoef.


Verder heb ik ook de mooie tekst mal merry christmas gebruikt uit de happy holidays serie.


En zo heb ik er weer eenkerstkaart voor mijn voorraad erbij.


Ik hoop dat jullie er weer van hebben genoten en zie jullie graag de volgende keer weer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)





































Geen opmerkingen:

Een reactie posten