Pagina's

dinsdag 28 november 2017

Vlinders



Hallo Lezers,

deze keer een kaartje dat jullie niet zo van mij gewend zijn.


Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van de" Versa Magic "chalk stempelinkt. Hier heb ik eerst de achtergrond met 2 kleuren beïnkt
 door middel van een blending tool.

6004/0010 Crafty Cocktail Vlinders
Daarna met zwarte Versa Fine de achtergrond gestempeld met een stempel.


De Vlinders heb ik gemaakt met een stans uit de  "Crafty Cocktail collectie", Dit is een snijmal en een stempel samen in een verpakking.

6002/0774 Little Happines bloemen

Deze heb ik daarna eerst met Versa Mark gestempeld en toen met Embossing poeder en heat tool behandeld wat een super leuk effect geeft.


Ook de tekst"Gefeliciteerd"heb ik met Embossing poeder gedaan.


De Bloemetjes heb ik gestanst met de" Little hapiness
 "Noor mal. Super lieve kleine bloemetjes. Daarna een druppel Nuvo Jewel Drops op het hartje van de bloemen.



Groetjes en tot de volgende keer!




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten