Pagina's

zaterdag 11 november 2017

Winter Wonderland

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een winters kaartje dat ik wil laten zien. 


Als basis heb ik de Dutch Doobadoo shape art Marocco gebruikt. Deze heb ik in 2 kleuren cardstock en een kleur design papier gemaakt. 


Het designpapier dat ik gebruikt heb komt uit de set Rustic Christmas van Noor! Design 6011/0541.


In het midden op de kaart heb ik een shaker  gemaakt met de set One of a kind sneeuwbol 6002/0926.


Over de ronde rond heb ik de mal Flonkerende sterrencirkel 6002/0910 gebruikt. De tekst stans  winter wonderland uit deze set heb ik 2 keer uitgesneden en als schaduw op elkaar geplakt. 


Als laatste heb ik een toef gemaakt met de One of a kind kerstset 6002/0584.


Leuk dat jullie even een kijkje zijn komen nemen. 

Creatieve groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten