Pagina's

zondag 3 december 2017

Welkom Sint & Piet

Hallo Allemaal

Het is bijna zover. Pakjesavond! Nog 2 nachtjes slapen en dan is het feest. Omdat Sinterklaas niet overal op dezelfde avond kan komen, hebben wij het gister avond al gevierd.

Speciaal voor deze avond had ik dit kaartje gemaakt met op de achterkant ruimte voor het gedichtje. Het was wel een klein gedichtje hoor. Ik ben niet zo goed in het maken van gedichtjes. Jullie wel?


''Ooooh kom maar eens kijken!'' Hoe ik deze kaart heb gemaakt. Voor de basis van deze kaart heb ik de  Dutch Doobadoo shape art Label 5 gebruikt. Deze heb ik eerst uit donkerblauw carstock gesneden.

6011/0319 Paperbloc Shabby Christmas

 Het design papier komt uit het blokje ''Shabby Christmas'' van Noor!Design 6011/0319. Het design papier heb ik nog eens gemat op wit cardstock. 


Het zwarte pietje heb ik gestempeld op kraft karton met een bruine stazon inkt - Timber brown. Ook dit plaatje heb ik gemat op donker blauw cardstock en langs de randen een stikrandje getekend.  Dit kun je bijvoorbeeld doen met een Molotow marker. Achter het plaatje zie je ribbelkarton. De randen heb ik gescheurd en bewerkt met distress inkt.

6410/0083 Stempelset Sinterklaas

Nieuw deze maand van Dutch Doobadoo is de Laser Paper art - Sinterklaas. Helemaal leuk om kaarten mee te maken of cadeau labels. Op dit kaartje zie je verschillende delen weer terug uit deze set.


Tip! als straks het feest weer voorbij is, is dit natuurlijk super leuk voor het scrappen van de foto's. 

472.950.005 Laser Paper Art A5 Sinterklaas

De Winter Wishes Circle Stars mal 6002/2042 heb ik in licht blauw uitgesneden en achter het plaatje verwerkt. Je ziet hem nog weer terug komen tussen de bloemen. Hier en daar wat pepernoten. Deze zitten ook in de Sinterklaas stempel set. Boven in de kaart zie je nog een grote jutte strik.



Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn Sinterklaas kaartje.  Ik wens jullie een hele fijne en gezellige pakjes avond! 



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.157 Shape Art Label 5 6410/0083 Stempelset Sinterklaas  6011/0319 Paperbloc Shabby ChristmasMolotow Marker 127HS - wit  - 1,5mm Crossover

472.950.005 Laser Paper Art A5 Sinterklaas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten