Pagina's

zondag 14 januari 2018

Life is A Journey


Hallo allemaal,

Het Ten Miles papier van Noor!Design blijft bij mij favoriet. 
Mooie Frisse kleuren en leuke designs


De basis van deze kaart is een dubbelgevouwen kaart van 15x15 cm.
Vierkante gevouwen kaarten gebruik ik vaak met de vouwlijn aan de boven kant. Zo blijft de kaart makkelijker staan.

 6011/0524 Paper bloc Ten Miles
Het afdrukje is een digitale stempel van Sassy Cheryl's stamps. En ingekleurd met Distress inkt. De vlag heb ik gemaakt van het design papier (paper piecing techniek). Super makkelijk en je krijgt een heel leuk effect.


De tekst stempel 6410/0409  heb ik op wit cardstock gestempeld en daarna de randen even flink met de paper distresser bewerkt. Met Distress inkt (Walnut Stain) heb ik het papier wat bruiner gemaakt. Het hoekje opgerolt met een sate-prikker. 

6410/0409 Stempelset  Life is a journey

De twee labels met stikrandje achter de stempel komen uit de Vintage Flourishes collectie. Ik vind ze echt iets avontuurlijks hebben. 






Dit was mijn kaartje voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Bedankt voor het kijken. Nog een fijne zondag. 
Groetjes



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6003/0079 Vintage Flourishes Label gestikt6410/0409 Stempelset  Life is a journey 6011/0524 Paper bloc Ten Miles

6002/0199 Wolken (3st) Mini Distress Ink Pad  Walnut StainTDA42013 Mini Distress Ink Storage Tin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten