Pagina's

zondag 18 februari 2018

Beterschap

Hallo Allemaal,

Vandaag een beterschap kaartje op het Noor&Zo blog. De griep gaat nog steeds goed rond volgens mij. Snel beter worden!


De Shape Art mallen van Dutch Doobadoo. Ik denk dat ik niet alleen als hobby het kaarten maken heb maar ik heb er gelijk ook een verzamel hobby bij. Een multomap vol met deze leuke vormen. Voor deze kaart heb ik de Shape art 4 mal gebruikt. 

470.713.131 Shape Art Frames 4

De basis heb ik uit kraft karton gesneden met hier op het design papier gemat op wit cardstock. Het design papier komt uit het blokje Berry Sweet van Noor!Design. Als je goed kijkt zie je dat ik de hoeken van het design papier niet helemaal heb vast geplakt. Zo komen ze wat omhoog van het wit cardstock. Het geeft een leuk speels effect. De randen heb ik bewerkt met de paper distresser en witte gesso.


Het stempeltje is van LOTV en ingekleurd met mijn alcohol markers. Achter het afdrukje zie je het rode geruiten design papier uit de set met een verticale baan van ribbelkarton met hierop rood organza lint. Hiernaast zie je de nieuwe Vlinder rand van Noor!Design 6002/0763.

6002/0763 Blauw Rand vlinders 6004/0013 Crafty Cocktail Labels

Rechts boven in de hoek zie je de Doily mal 6002/0478 met hierop een grote strik van kant.
Kennen jullie de leuke labels uit de Crafty Coctail serie? Op mijn kaart heb ik het labeltje bij de grote strik geplakt en de bijpassende tekst Hugs & Kisses gebruikt.


Onderin de kaart zie je nog een bloementoef in bijpassende kleurtjes. Voor de bladeren heb ik de takjes van de Chrysanten mal gebruikt. Ik vind ze super! De kaart verder aangekleed met wat kaasdoek, een paperclip en houten hartjes. 

Bedankt voor het kijken en tot volgende week!
Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.131 Shape Art Frames 4 6002/0763 Blauw Rand vlinders 6004/0013 Crafty Cocktail Labels6002/0478 Noor! design Cutting & Embossing stencil Doilie rond 664N Nuvo crystal drops midnight blue8089/0204 Kraftpapier A5  309478 Tim Holtz Paper Distresser

1 opmerking: