Pagina's

dinsdag 27 februari 2018

Feestvarken

Hallo dames,

Gisterenavond heb ik weer een LIVE uitzending verzorgd in de Noor & Zo Facebook groep met productpraatjes en daarbij heb ik dit vrolijke kaartje gemaakt met feestvarkens.


Alle gebruikte materialen vind je hier bij elkaar op een rijtje:


Deze leuke stansmalletjes zijn nieuw bij Joy!Crafts. Je kunt het feestvarken in heel veel leuke posities in elkaar knutselen.


De basis voor de kaart is een Dutch Shape Art XL met daarop de Dutch Card Art mal Feest. Ik heb gewerkt op het witte stempelpapier van Joy!Crafts en deze een kleurtje gegeven met distress inkt en een blending tool. Ik heb daarbij gewerkt met verschillende mask stencils.


Onderaan de kaart heb ik een grasrand geplakt met daarop mini bloemetjes. In het hartje van de bloemen heb ik een parel gemaakt met een pearlpen van Dutch Doobadoo.


We hebben bij deze uitzending natuurlijk ook weer een ACTIEPAKKET gemaakt. En natuurlijk zijn alle materialen ook los verkrijgbaar in onze Noor & Zo webshop:


Het filmpje van de LIVE uitzending staat nu ook weer op ons Noor & Zo YouTube kanaal:


Bedankt weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog en tot een volgende keer maar weer!

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten