Pagina's

zondag 11 maart 2018

Happy Birthday



Hallo Allemaal,

Leuk dat jullie weer even komen kijken op het Noor&Zo blog. Vandaag een kaartje voor de kleine Astronaut. Welke kleine jongen droomt hier nu niet van.😉


Voor deze kaart heb ik de Shape Art - Wolk van Dutch Doobadoo gebruikt.
Voor het design papier heb ik verschillende blokken gebruikt van Noor!Design. Al een wat oudere kerst blokje en de sterren komen uit het blokje ''Seashore''. Zo leuk om papier te combineren.

470.713.145 Shape Art Cloud

Het stempeltje is van Lili of the Valley en ingekleurd met alcohol markers. Op de randen heb ik wat frantage enamel gebruikt.

Zie je de grote maan? Deze heb ik gemaakt met een basis ronde stans. Met de kleur Pumice Stone van Distress Ink heb ik de grijze kleur gemaakt.


De kraters heb ik gemaakt met de ATC Multistencil van Noor! en nog eens dezelfde kleur. Door harder te drukken met je blending tool, geeft hij meer inkt af en krijg je een donkere afdruk. Ook heb ik een gedeelte gedaan met structuur pasta. Leuk Effect!

 6002/0822 Noor! Design ATC Multistencil6002/0931 Life is a Journey Wererdbol & verrekijker

De kaart verder aangekleed met de leuke wolkjes en de wereldbol uit de 'Life is a Jouney' collectie. De wereldbol heb ik na het snijden gemat op blauw cardstock en de embossing delen bewerkt met Memento - Bamboo leaves. 


Achter de bloementoef zie je nog het Vintage Flourishes notitie boekje. Verder zie je nog twee kleine reis stempeltjes uit de stempelset  ''Summer Lovin Tropical Summer''

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. Fijne zondag.

Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6200/0222 Joy!Crafts blending tool 6002/0931 Life is a Journey Wererdbol & verrekijker 6002/0822 Noor! Design ATC Multistencil 470.713.145 Shape Art Cloud 6410/0097 Summer Lovin Stempelset Tropical Summer FREG027 Stampendous Frantage  white 6003/0082 Vintage Flourishes Notities 6011/0517 Paper bloc Seashore870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 mlMini Distress Ink Pad Pumice Stone6002/0199 Wolken (3st)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten