Pagina's

donderdag 8 maart 2018

Ouwe Taart

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik een ouwe taart voor jullie.


Ouwe taart, dat is de naam van dit leuke poppetje dat uit de lijn van DenDennis komt. Ik heb ook het papier gebruikt van DenDennis met haakpatronen. Hier heb ik haar jurk en muts mee gedaan.
Het taartje is een card art mal Dutch Doobadoo.

470.713.503 Card Art Cupcake

Met deze cupcake maak je de leukste verjaardagskaartjes. Ik heb bij dit kaartje alleen de buitenste randen van de mal gebruikt, hierdoor blijft het kaartje wat rustiger.


Het woordje liefs heb ik met witte glitter embossingpoeder gedaan. Je stempelt eerst met Versamark, daarna strooi je de embossingpoeder erover. Even met je Heattool erop totdat de poeder is gesmolten (nu is dit met glitter erin, iets moeilijker te zien). We hebben in de winkel (en webshop) super mooie embossingpoeder van Nuvo. De poeder zit in super mooie potjes met een diamant dop, ik ben er verliefd op!

602N Nuvo embossing powder glitter glacier white135060/4501 Hobby en Crafting fun  heat tool
Hieronder zie je nog een andere versie van de 'Oude Taart'.



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren. Leuk dat je langs kwam!
Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

602N Nuvo embossing powder glitter glacier white135060/4501 Hobby en Crafting fun  heat tool  132015/7000 VersaMark Watermark Stempelinkt Dazzle Frost

6002/3114 Dendennis Party - Dendennis Ouwe taart6011/0554 Papierset - Dendennis Party crochet colors  470.713.503 Card Art Cupcake


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten