Pagina's

zondag 3 juni 2018

Adventure

Goedemorgen allemaal

Mei maand is bij ons feest maand. Deze keer had ik een mannen kaartje nodig. Ik ben lekker aan de slag gegaan met stencils snijmallen inktjes en nog veel meer.


Als basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Pop Up Circle gebruikt. Ik heb hem uit wit kraft karton gesneden. De cirkel heb ik met een basis ronde mal uitgesneden met de Trouvaille. Het knippen van een strakke cirkel blijf ik altijd wat lastig vinden. Gelukkig genoeg hulpmiddelen.

470.713.325 Card Art Pop Up Circle

Met de muur stencil van Noor! en structuurpasta heb ik bakstenen aangebracht. Daarna aan de slag gegaan met Lindy's starbust spray (TiffanyLou Blue en Sea Grass Green). Met de magical shaker van Lindy's (Guten Tag Teal) heb ik extra blauwe accenten gemaakt.


Lindy's Stamp Gang  Sea Grass Green6002/0833 Mixed Up Mask stencil - Baksteen

Met het mooie ''Feeling Crabby'' papier heb de voorkant en binnenkant van de kaart bewerkt. Voor op de kaart een grote cirkel met hierop een grote bloem. De groene bladeren komen uit de Vintage Flourishes collectie van Noor! Design.


De wereldbol heb ik ook bewerkt met inkt. Daarna heb ik hem met clear embossing poeder een glanzend laagje gegeven en gemat op wit cardstock. De leuke pijltjes komen uit de Scr@p stans kit Beautiful. Verder zie je nog ribbekarton, visnet en sisal
En een leuk Doodle randje.

6011/0559 Paper bloc Feeling Crabby
De tekst ''Adenture'' komt uit deze leuke tekst vel van Bella Lulu. Super veel teksten die je zelf kan uitknippen. Leuk voor de kaarten en de Scrap lay-outs. Alleen te krijgen bij Noor&Zo en nu ook in de webshop. Zo leuk!

5000/0001 Bella Lulu Tekstvel Thank You

Met mica heb ik een doorkijk venster gemaakt. De boven en onderkant heb ik gesloten. Zo creëer je een doosje. ik heb hem gevuld met lekkere dropjes.


omdat de dropjes naar beneden zakken als de kaart recht op staat heb ik de cirkel aan de onderkant van de kaart gemaakt. Zo heb je altijd dropjes achter je kijk venster. Boven het venster heb ik ruimte gelaten voor een persoonlijke tekst.

6002/0931 Life is a Journey Wererdbol & verrekijker

 Aan de binnenkant heb ik een leuke oude foto van de jarige gebruikt. (gezichten onherkenbaar gemaakt voor de foto)


Dit was mijn kaartje voor deze week. Ik hoop dat ik jullie heb  kunnen inspireren. Bedankt voor het bezoekje. 

groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.325 Card Art Pop Up Circle Lindy's Stamp Gang  Sea Grass Green6002/0833 Mixed Up Mask stencil - Baksteen 6011/0559 Paper bloc Feeling Crabby 6003/0081 Vintage Flourishes Beukenbladeren 6002/0931 Life is a Journey Wererdbol & verrekijker  603N Nuvo embossing powder crystal clear6002/0914 SCR@P Stans kit Beautiful5000/0001 Bella Lulu Tekstvel Thank You

Geen opmerkingen:

Een reactie posten