Pagina's

dinsdag 5 juni 2018

Mega Hobby Festijn - Monique Haarhuis

Hallo allmeaal,

Nog een paar nachtjes en dan is het zover. Aanstaande zaterdag 9 juni vindt het Mega Hobby Festijn plaats bij Noor & Zo in Waspik. Op deze dag worden heel veel demonstraties gehouden. Hoe gaaf is dat. We gaan er een heel mooi feestje van maken!!


Mijn naam is Monique Haarhuis en ik zit in het team van Dutch Doobadoo en sinds kort ook in het team van de winkel Noor & Zo. 


Tijdens het Hobby Festijn laat ik jullie voorbeelden zien van de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo van deze maand. Het is echt weer een hele gave collectie deze maand met diverse modellen, zoals card art, box art, masks. Nieuw bij Dutch Doobadoo zijn ook de Rolodex/Memorydex kaartjes. Ook hier heb ik voorbeelden mee gemaakt die ik jullie dan laat zien.


Dit is één van de kaarten die ik bij me heb. Voor de basis van deze kaart heb ik de Dutch Card Art Stepper gebruikt.


Ben je benieuwd naar de rest van de collectie? Kom dan gezellig langs aanstaande zaterdag. 
Ik heb er in ieder geval reuzeveel zin!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten