Pagina's

vrijdag 1 juni 2018

Veel Liefs!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een lentekaartje met schaapjes voor jullie. Tja.... lente, het lijkt wel hartje zomer nu met deze extreme warmte. Van mij mag het wel een paar graadjes lager hihi.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Bookmark gebruikt. De grootste maat heb ik uit kraft overgenomen, een maatje kleiner uit wit cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier Rainy Days.


Aan de bovenkant heb ik de leuke vlinderrandmal van Noor! Design geplakt. Ik heb hem daarna nog een keer gestanst uit designpapier en daar de vlinders uitgeknipt. 


Schaapje Barbara moest vervoerd worden, dus hopla achter in de aanhanger van de trekker. Achter Barbara heb ik nog een stuk gras geplakt.


En bij de lente horen natuurlijk ook de schaapjes. Het plaatje heb ik met dubbelzijdig tape op een Noor! mal geplakt. Doe je dit met lijm, dan gaat het plaatje bubbelen.

En ja bij de leuke At the Farm serie van Noor! Design mag de melkbus natuurlijk niet ontbreken. Deze heb ik uit zilverkarton gestanst. En rechts van de melkbus zie je nog een klein stukje van de grasrand.

Bedankt voor je bezoekje op ons blog. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren..

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.164 Shape Art Bookmark   870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm  6011/0565 Paper bloc Rainy Days

6013/0341 Knipvellen Animal Greetings  6002/0796 At the farm - Tractor  

6002/0797 At the farm - Melkbus-fles-krat  6002/0631 Blauw kadermat met ronde hoekjes (4st)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten