Pagina's

zondag 29 juli 2018

Ahoy


Hallo allemaal

Schip Ahoy! vandaag laat ik dit stoere jongens kaartje aan jullie zien. Met het stoere '' Feeling crabby'' papier is een stoere kaart zo gemaakt.



Als basis heb ik de Cascade shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt.

470.713.163 Dutch Doobadoo Shape Art Cascade

Verschillende maten design papier met rood cardstock gecombineerd. Zo komt de rode kleur van het stempeltje weer terug in de kaart. Het stempeltje is van  Mo Manning en ingekleurd met alcohol markers.


Het nieuwe Golven randje van Noor! heb ik gemat op het leuke papier met de witte dotjes. Ook het zeehondje is nieuw van Noor! Door hem uit te snijden, te embossen en daarna te bewerken met inkt lijken ze net echt. Met een zwarte fine liner en een witte Molotow marker hebben ze wat sproetjes op hun vacht gekregen. De Molotow marker is echt ideaal voor het aanbrengen van kleine accentjes.

6002/1128 Sailing Home Golven 6002/1129 Sailing Home Zeehondjes

Ook de grote walvis heb ik voorzien van sproetjes. of kan ik ze beter zeepokken noemen? 


Koraal kan op het kaartje ook niet ontbreken. het staat zo leuk e je kan het zo leuk achter je lagen design papier uit laten komen. Verder de kaart nog aangekleed met stukjes kaasdoek/verbandgaas schelpjes zeesterretjes en visnet.
6011/0559 Paper bloc Feeling Crabby

Dit was mijn kaartje voor deze week. Leuk dat jullie hebben gekeken.
 Bedankt voor jullie bezoekje.

Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.163 Dutch Doobadoo Shape Art Cascade 6002/1128 Sailing Home Golven 6002/1129 Sailing Home Zeehondjes 6011/0559 Paper bloc Feeling Crabby  Molotow Marker 127HS - wit  - 1,5mm Crossover 8089/0214 Ribbelkarton fijn A46002/0992 Under the Sea Walvis/dolfijn/net 6002/0989 Under the Sea Koraal

1 opmerking: