Pagina's

maandag 30 juli 2018

Bella Lulu Bloghop - Memorydex stansmal

Dag allemaal,

We zijn helemaal trots dat onze eigen Bella Lulu stansmal er is. Ideaal om je eigen Memorydex kaartjes te maken uit elk papier dat je maar wilt. En als bonus ook nog eens 4 leuke tabjes er bij.

*** klik {HIER} om de stansmal te bestellen ***

foto van Jolanda Bergmans.

Natuurlijk hebben we ook onze eigen sets Memorydex kaartjes maar nu kun je ook zelf stansen uit bijvoorbeeld aquarel papier.

Heb je geen stansmachine? Dan klik {HIER} om de verschillende kleuren Memorydex kaartjes te bestellen. We hebben de kleuren wit, zwart en kraft.

Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien. 


Wat moet je doen?
  • Ga 30 juli 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de tropische kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van Corry :

Corry

Daisy

Monique Heinen

Monique Haarhuis

Judith

Miranda K creatief

Joyce

Heel veel plezier bij het hoppen!

16 opmerkingen:

  1. Super, wat een leuke bloghop om de week mee te starten ....
    Zoveel mogelijkheden en zoveel kunstwerkjes mogen bewonderen.
    Dank jullie wel dames
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt weer voor de inspiratie! Ik heb de stansmal meteen besteld. Kan ik deze zaterdag lekker mee naar huis nemen samen met mijn memorydex.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat waren ze weer leuk!! Ik moet er echt eens voor gaan zitten! Er zijn zoveel mogelijkheden! Dank weer voor al het moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! wat een supertoffe kaartjes zijn er gemaakt met deze mal ........... waar is dat stekje van de geldboom te verkrijgen??? er is veel te veel leuks .......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supergave inspiratiekaartjes van het DT!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh man, weer zoveel creativiteit gemeten, ik vraag me altijd af waar jullie die ideeën toch blijven halen? Mercie voor de inspiratie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om op deze manier verschillende ideeën te zien met 1 artikel. Veel inspiratie opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige creaties allemaal weer. Dank jullie voor alle inspiratie. De knutsel zin kriebelt gelijk weer😁

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke blog weer. Veel inspiratie opgedaan met de fantastische mooie voorbeelden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke bloghop weer met de leuke spullen.
    Ik ben fan!!! Leuk lijkt me de mal ook voor adressen en recepten.
    Bedankt dames voor de inspiratie! Ik heb weer genoten.
    Ik hoop dat ik in Kampen iets van Bella Lulu kan vinden😉.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaartjes en zo verschillend. Had me al opgegeven voor de workshop. Kan niet wachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat 'n gave kaartjes. Heerlijk om naar te kijken en weer veel ideeen opgedaan. het lukte me alleen niet om bij Joyce een reactie achter te laten Weet ook niet waarom. Maar dat waren hele mooie kleurige kaartjes Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie blog hop. Met zeer mooie memorydesk kaarten. En zekers leuke ideeen oogedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga gauw kijken. Ik ben heel benoeuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben blij verrast. Echt super veel mogelijkheden. Bedankt weer allemaal

    BeantwoordenVerwijderen