Pagina's

maandag 16 juli 2018

Bella Lulu Bloghop - Mermaids

Dag allemaal,

Daar zijn we weer met maandag hopdag bij Noor & Zo. Vandaag duiken we lekker onder in de zee en lichten we het nieuwe Bella Lulu knipvel met Mermaids uit.

** klik {HIER} om dit vel te bestellen **

foto van Jolanda Bergmans.

 Dit leuke knipvel met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design Feeling Crabby papier dat je hieronder ziet.

** Klik {HIER} om deze papierset te bestellen **

6011/0559 Paper bloc Feeling Crabby

Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.

Hier alvast wat sneakjes: 

Corry


Daisy

Monique Haarhuis

Jolanda

Judith

Miranda B

Miranda K

Brenda

Monique Heinen

We hebben er zoals iedere week weer een bloghop aan verbonden zodat je alle kaartjes in detail kunt bekijken.



Wat moet je doen?
  • Hop op maandag 16 juli 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
We starten bij het blog van:


Mocht je enthousiast geraakt zijn over deze producten dan kun je natuurlijk ook gebruik maken van de combideal in onze webshop. Je koopt dan het Bella Lulu knipvel Mermaids samen met het bijpassende designpapier Feeling Crabby.

** klik {HIER} om de combideal te bestellen **



Heel veel plezier bij het hoppen!


25 opmerkingen:

  1. hoi
    bedankt voor de mooie inspiratie van jullie allemaal
    veel susces
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke bloghop was dit weer. Vind het knipvel heel erg leuk, heb gisteren net het vel uitgeknipt en wist nog niet wat ik ermee zou maken maar door de geweldig mooie voorbeelden van het DT heb ik inspiratie gekregen!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We zijn weer rond gehopt, man man man ideeën genoeg weer. Echt de moeite om te gaan kijken bij iedereen. Doe zo voort... groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb alle creaties gezien. Wat een ideeën met één knipvel. Gelukkig heb ik hem al in huis. Gauw mee aan de slag. Bedankt dames voor alle inspiratie👌

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heeft iedereen er weer kunstwerkjes van gemaakt en me er weer door geïnspireerd. TOP❗️❗️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn weer prachtige kaarten geworden! Krijg direct zijn om zelf aan de slag te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee om er een onderwater schudkaart van te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij vind ik dit een van de prachtigste bloghops van de laatste tijd. Hoewel dat lastig te bepalen is want jullie maken zulke mooie dingen, maar wat het is weet ik niet maar de kleuren hebben me zo geraakt!! En de werkjes waren echt zoooo mooi!! Dank voor deze hop! Ik heb er van genoten!!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn handen jeuken als ik dit alles weer voorbij zie komen. Ik ben blij met jullie ideeën. Dank jullie wel😀

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt weer voor alle leuke creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow wow, wat een prachtige dingen hebben jullie allemaal gemaakt.
    zo verschillend maar ook allemaal verschikkelijk leuk.
    kanjers zijn jullie!!!!!
    liefs en een dikke knuffie van mij
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja ik heb alle hops gehad en wat een geweldige leuke ideeën allemaal. Ze zijn allemaal even mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke ideeën en een mooi knipvel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke en vooral vrolijke hop
    Tof om te zien hoeveel mogelijkheden er zijn met 1 knipvel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super vrolijke bloghop , hier word je blij van en hebberig

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor de inspiratie,dames. En opnieuw een supergaaf vel van de Mermaids.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dat was een heel mooi water feest. Ik heb ervan genoten. Dank jullie wel allemaal <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor alle inspiratie. Ik heb ervan genoten en kan haast niet wachten op de volgende blogt op. Het was de eerste keer dat ik mee deed en ik vond het heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een superleuke creaties zijn er weer gemaakt door dit creatieve team! ik wacht met smart op mijn cardkit van de mermaids, ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige creaties zijn er gemaskt met het mermaid vel. Heb weer genoeg ideen oo gedaan. Even sparen om weer iets moois aan te kunnen schaffen. Vooral het doosje en de schuifbare zeemeernin vondt ik erg prachtig. Succes met alles en tot de volgende hop maar weer

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke blog hop ik heb weer genoten van al het leuks en de leuke inspiratie die ik heb opgedaan.
    groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldige creaties gezien op alle blogs en maar meteen de combideal besteld

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke creaties allemaal op het blogs. Knap hoor dat jullie iederkeer zoveel leuks bedenken

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik was verrast door de veelzijdigheid van iedereen. helaas kon ik bij eentje geen reactie achterlaten: Monique Haarhuis. ik haal nu veel inspiratie weg bij jullie als ik een block heb. Dank jullie wel






    mo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Noor Meisjes, ik heb weer genoten van al jullie prachtige creaties 😍😍 en een hoop inspiratie opgedaan mbt tot de mermaids, maar ook de Snowglobe. Zo leuk om te zien wat jullie met deze mal gedaan hebben. Liefs Monica 💞🍀🌸

    BeantwoordenVerwijderen