Pagina's

donderdag 12 juli 2018

Bella Lulu

Wat zijn ze toch leuk de Bella Lulu Unicorn digi stempels. Je kunt ze inkleuren met allerlei kleur mediums van alcohol markers, potloden tot aquarel verf. Ik heb ze met de Illustrator alcohol markers van Crafter's Companion ingekleurd.


Ik heb ze verwerkt op Memorydex kaartjes welke ik bewerkt heb met VersaMagic inkt. We hebben bij Noor & Zo van ons eigen merk Bella Lulu een Memorydex stans uitgebracht.

3000/0001 Bella Lulu stansmal memory cards

Zo kun je uit elk soort papier een Memorydex kaartje stansen. En als je de binnenkant van de stans natekend op papier en knipt heb je deze meteen gemat.


Op het ATC kaartje heb ik de nieuwe rage ATC coins verwerkt. Ook deze krijgen we binnenkort bij Bella Lulu. Ze zijn nu in Pre Order te bestellen.

3001-0004 Artist Trading Coins wit

De teksten en vlekken heb ik gestempeld met VersaMagic en de Script stempel 6410/0468 van Noor! Design.


Dit zijn de ATC Coins losm, zijn ze niet leuk?


Wil jij deze MemoryDex kaartjes en ATC Coins ook maken? Kom dan naar de Bella Lulu workshop dag op zaterdag 21 juli.

Image result for noor zo reserveer hier

Wie weet zie ik je dan! Een hele fijne dag en tot snel.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten