Pagina's

zondag 1 juli 2018

Keep Swimming



Hallo allemaal,

Leuk dat jullie vandaag weer even komen kijken op het Noor&Zo blog. Ik ben aan de slag gegaan met de Zeemeerminnen van Bella Lulu.


Een prachtig knipvel vol zeediertjes en leuke teksten. En de kleuren passen perfect bij het ''Feeling Crabby'' 6011/0559 papier van Noor! Design.

3001/0008 Bella Lulu Knipvel Mermaids
Met de Dutch Doobadoo Shape Art Square heb ik de basis kaart gemaakt. Op het Water Art aquarel papier heb ik met structuur pasta  het visnet 6002/0848 motief aangebracht. Na het drogen heb ik kleur aangebracht met Distress inkt en Lindy's spray. 


Met Gesso spetters gemaakt. Met de spetter kwast van Tim Holtz is dit een makkie! In het midden heb ik een ovaal gebruikt met hierop design papier ''Feeling Crabby'' van Noor! Design. Een grote bloemen toef in bijpassende kleurtjes. Tussen de bloemen heb ik verschillende materialen en mallen gebruikt.
6011/0559 Paper bloc Feeling Crabby

Zo zie je o.a visnet, kaasdoek/verbandgaas, zeesterretje. Maar ook beukenbladeren uit de vintage flourishes collectie en uit de ''Under the Sea'' collectie het koraal.


Tussen de bloemen zie je nog het  leuke zeepaardje en het visje van Bella Lulu. De bubbels op de kaart zijn van Dutch Doobadoo laser paper art- Bubbles. Ze passen er perfect bij!

6002/0848 Mixed Up Mask stencil - Visnet

Een doodle randje gemaakt met een zwarte fineliner en hier en daar nog een paar water druppeltjes gemaakt met Nuvo Drops - Morning Dew. Deze Nuvo droogt transparant op.

1069 Water Art Aquarelpapier

Dit was mijn kaartje voor deze week. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Bedankt voor het bezoekje.
Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1069 Water Art Aquarelpapier 6002/0848 Mixed Up Mask stencil - Visnet Lindy's Stamp Gang  Sea Grass GreenMini Distress Ink Pad Dried MarigoldTDA47841 Tim Holtz Distress Splatter Brush870.002.090 Gesso Zwart 250 ml 470.713.128 Shape Art Square 6011/0559 Paper bloc Feeling Crabby 3001/0008 Bella Lulu Knipvel Mermaids6003/0081 Vintage Flourishes Beukenbladeren6002/0654 Under the Sea Koraal472.948.047 Laser Paper Art A5 Bubbles 677N Nuvo crystal drops morning dew

1 opmerking: