Pagina's

zaterdag 21 juli 2018

Magical

Hallo Allemaal,

Wat ontzettend leuk dat er nu ook digi's zijn bij Noor & Zo. Als echte kleurfan kan ik me nu uitleven. Ik heb er meteen een kaartje bij gemaakt. Alle materialen kun je onderin de post vinden en als je op een van de plaatjes klikt wordt je aautomatisch doorgelinkt naar de webshop. Handig  toch!


 De basis is een Dutch Doobadoo mal. Het is natuurlijk superleuk om je plaatje in de kleuren van het designpapier te maken. 


Wat een schatjes toch, hier ingekleurd met Faber Castell polychromos potloden.


En onze Mon Ami Lily past er perfect bij  


 De bloemen zijn gemaakt met de floral flourishes en die kan je in diverse maten maken er zitten maar liefst 8 malletjes in de set.


De mooie blauwe mal heb ik met frantage bewerkt.


Zie je hoe mooi dat blinkt.


Nog even het hele kaartje en dan zeg ik weer bedankt voor het bezoekje aan dit blog en graag tot volgende week.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
470.713.165 Dutch Doobadoo Shape Art Bookmark 2 6001-1006 Bella Lullu Lilly Digi stempel 6011/0566 Paper bloc Fantasy Fields
6002/1079 Mon Ami Unicorn Lily 6002/1044 Ovaal Blauw met sierrand6002/1081 Floral Flourishes Large Flowers FREG027 Stampendous Frantage  white
VM-01 VersaMark Watermark Stempelinkt 6002/1109 Little Happines Rainbow 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten