Pagina's

donderdag 5 juli 2018

Memorydex

Hallo Allemaal,

Ik ben aan de slag gegaan met Memorydex kaartjes stans van Bella Lulu.


Voor de basis heb ik de handige stans van Bella Lulu gebruikt. De kaartjes heb ik in dit geval uit wit papier gestanst zonder reliƫf omdat ik ze wilde bewerken met PanPastel. Met een spons, die op een plak leverworst lijkt, heb ik eerst de achtergrond blauw gemaakt en in het midden iets lichter gelaten.


3000/0001 Bella Lulu stansmal memory cards  CF-PP25805 PanPastel Turquoise 580.5

Vervolgens heb ik er de mask Soft Rocks (470.715.127) van Dutch Doobadoo opgelegd. Vervolgens ben ik weer met het sponsje en wat Panpastel erover gegaan. Vergeet niet te fixeren. Na het fixeren heb ik eroverheen (dus ook over de mask) gestempeld. De stempel die ik gebruikt heb is van Noor! Design en komt uit de scr@p lijn 6410/0468. Let op dat je iets harder drukt dan anders omdat je het in de gaten van de mask moet drukken!
  

De rode bloemetjes heb ik gemaakt met deze mal uit de Little happiness serie.

6002/0774 Little Happines bloemen651N Nuvo crystal drops gloss white

De hartjes in de bloemen heb ik gemaakt met de Crystal Drops van Nuvo. Je kunt hier hele mooie pareltjes mee zetten.


De labels die aan het memorydex kaartje zitten, ziten ook bij de stans van Bella Lulu. Er zitten 4 verschillende in de verpakking. Zo kun je dus leuk afwisselen.


Uiteindelijk komen alle kaartjes die ik gemaakt heb op deze Rolodex/ Memorydex van Heidi Swapp te zitten. Ik maak dus op deze manier een soort van fotoboek, maar dan net even anders.

Leuk dat je langs kwam!
Lieve groet,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


3000/0001 Bella Lulu stansmal memory cards   CF-PP25805 PanPastel Turquoise 580.5   CF-S61030 Soft Art Sponge Angle Round

470.715.127 Mask Art Rocks      6410/0468 Stempels  Script    6002/0774 Little Happines bloemen

651N Nuvo crystal drops gloss white  369382 Memorydex / rolodex spinner zwart  MD-000-601 Memento Dew Drop inktkussen Bahama blue





Geen opmerkingen:

Een reactie posten