Pagina's

dinsdag 31 juli 2018

Sea You Soon

Hallo Allemaal,

Ik wordt helemaal vrolijk van de Bella Lulu Mermaids. Met een eigen inkt achtergrond spatten de kleuren er helemaal vanaf.


Mijn basiskaart is 14.5 x 14.5 cm. Ik heb Schutt papier gebruikt en hiermee met een blendertool het papier een kleurtje gegeven. 

3000/0008 Bella Lulu Knipvel Mermaids

Ik heb hiervoor 2 kleuren blauw gebruikt en dit laten overlopen. 
Met water maak ik druppels en dep deze droog met keukenrol. 


 Ik heb dit tevens gedaan op een stuk papier en de Hexagons mallen 
9 x uitgestanst. De tekst Sea You Soon heb ik ook met de Hexagon mal uitgestanst.  Met een Multiliner heb ik er een stikrandje omheen gedoodled. 

6002/1108 Stans SCR@P Hexagons

Ik heb een beetje witte frantage over mijn achtergrond gestrooid en verhit met de heattool. Met de Tim Holz Spetterkwast maak ik met verdunde zwarte gesso wat spetters. 


Ik knip de zeemeermin en enkele vriendjes uit het knipvel. Voor de afwerking er een Bloementoefje bij geplakt. Met een Pick Up tool kun je heel makkelijk er nog enkele pailletten bijplakken.

Tot de volgende keer.

Liefs Monique

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

3000/0008 Bella Lulu Knipvel Mermaids6002/1108 Stans SCR@P Hexagons



 Salty OceanTim Holtz distress oxide peacock feathers












1 opmerking: