Pagina's

maandag 20 augustus 2018

Bella Lulu Bloghop - Sailing Home


Goedemorgen op deze maandagmorgen, 

Het is weer maandag en dus hebben we weer een Bella Lulu bloghop voor jullie. Dit keer staat het nieuwe Bella Lulu knipvel Sailing Home in de spotlight. Dit is een vel met leuke piraatjes, Nederlandse teksten en stoere zeedieren en elementen.

** klik {HIER} om dit vel te bestellen **

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Dit leuke knipvel met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design Sailing Home papier dat je hieronder ziet.

** Klik {HIER} om deze papierset te bestellen **

6011/0569 Paper bloc Sailing Home

En omdat het hele team hier weer mee aan de slag is gegaan hebben we er een bloghop aan verbonden.


Wat moet je doen?
  • Ga 20 augustus 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de zomerse kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!


Corry

Daisy

Monique Heinen

Monique 


Jolanda

Judith

Brenda

Miranda

We starten bij het blog van:


Heel veel plezier bij het hoppen!


18 opmerkingen:

  1. Super leuke bloghop was dit weer met een geweldig leuk knipvel! Heel veel prachtige creaties weer gezien! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat kun je hier van zeggen. Was gewoonweg weer genieten geblazen bij al die mooie creaties. En dit Bella Lulu knipvel is ook weer zo leuk!! Met veel plezier gehopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wederom een hele leuke en creatieve bloghop, met hele leuke en diverse creaties! En wat een leuk knipvel ... alweer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was weer erg inspirerend. Ben nu alweer benieuwd naar volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat was hij weer leuk!! Ik ben helemaal verliefd! Ik hoop de kaart van Monique binnenkort een keer na te maken! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt super gave creaties, bijna op vakantie en natuurlijk gaat dit vel en papier mee plus alle inspiratie die ik hier weer heb opgedaan. Dank jullie wel dames 👏👏

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben geen fan van het knipvel, maar vind het erg leuk om te zien wat een diverse creaties er weer mee gemaakt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie hebben jullie gemaakt. Ik ga het papier en het Bella vel zeker kopen op de beurs in Den Bosch.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alles past zo mooi bijelkaar.
    Het papier het knipvel en cardstock is prachtig.
    Ik ben nual benieuwd naar volgende week maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee deze bloghop! En zoveel mooie heb ik gezien. Hele leuke reeks dames ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo schattig, die figuurtjes, die teksten, ... super tof allemaal xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het super schattig, mooi en leuk. Het papier past er mooi bij. Mijn complimenten. Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb ik zitten genieten van alle mooie creaties. Supertalenten zijn jullie allemaal!! Het knipvel vond ik al leuk, maar het wordt alleen maar steeds leuker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Suoper leuke dingen gezien. Ben gek genoeg vooral weg van de map en die super cute visjes. die zijn zooooo schattig!! Hebben!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat en super leuke bloghop. Ik heb weer genoten van al die mooie creaties😍😍. Wat is jullie exclusieve merk Bella Lulu toch leuk. Echt een aanwinst voor de winkel. Groetjes Monica 💞🌸

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb hier buiten in het zonnetje nog meer genoten dan anders , dankzij deze schitterende bloghop, mooie materialen, mooie kaarten gemaakt door een topteam! Dank je wel !.

    BeantwoordenVerwijderen