Pagina's

zaterdag 18 augustus 2018

Merry Christmas


Hallo Allemaal,

Zijn jullie ook al met de kerstkaarten begonnen? Er zijn weer heel veel leuke kerstmallen uitgekomen dus je kan.


De basis van deze kaart is een Dutch Doobado mal je kan 1 of beide ballen gebruiken. Het mooie silent night papier is een keer niet in traditionele kleuren en dat maakt het zo leuk. 


De superleuke Gnomes zijn in digi en ingekleurd in de kleuren van het papier met aquarel van Sennelier. Ik heb ze in het prachtige kerstframe verwerkt.

6002/1145  Silent Night Frame Merry Christmas

De tekst Merry Christmas krijg je erbij dat is toch tof.



De prachtige Poinsetta heb ik al vaak gebruikt hij is zo mooi gedetailleerd.


De leuke sterren zijn va de vintage flourishes serie en zo leuk.

6003/0088 Vintage Flourishes Vouw-Ster

Nog even het hele kaartje en ik hoop weer voor een beetje inspiratie gezorgd te hebben.


Heel graag weer tot volgende week.

6011/0570 Paper bloc Silent Night

groet 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.680 Dutch Card Art Christmas ball 6011/0570 Paper bloc Silent Night 6001-1010 Bella Lullu Lilly Digi stempel Gnome


6002/1145  Silent Night Frame Merry Christmas 6003/0088 Vintage Flourishes Vouw-Ster

1 opmerking:

  1. Super leuke kaart weer! Ben nog steeds niet begonnen aan de kerstkaarten, steeds wil ik wel maar dan komt er weer wat anders waarvoor ik een kaart wil maken maar hoop toch dat ik binnenkort kan beginnen, als ik al die leuke nieuwe mallen en knipvellen voorbij zie komen krijg ik toch wel zin! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen