Pagina's

vrijdag 24 augustus 2018

Zomer 2018

Hallo allemaal,

Voor velen is de zomervakantie inmiddels al voorbij. Wij hebben zelf nog een week vakantie en dan begint hier ook weer het "normale" leven. Ook wel weer lekker. Voor vandaag heb ik een doosje gemaakt. In plaats van een klein cadeautje kun je ook bijvoorbeeld kleine vakantieherinneringen hierin stoppen. Ik heb hiervoor de Dutch Doobadoo Box Art Rietjes gebruikt.


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit designpapier Ten Miles. Ik vond deze wel toepasselijk hiervoor.


470.713.049 Box Art rietjes

Ik heb een stukje van de honingraat afgeknipt en op 2 kanten geplakt. Hierbovenop de leuke zonnebloemen. Die zijn toch echt favoriet bij mij. En bij een vakantie hoort natuurlijk de wereldbol. Die heb ik gestanst uit wit cardstock, het ge-emboste gekleurd met VersaMagic Oasis Green en daarna gemat op kraft papier. Achter de bloemen en wereldbol zie je nog een stukje van een takje.

En hoe tof zijn die Little Happiness labeltjes. Echt zo leuk om ze ergens bij te plakken of aan te hangen. 

6002/1100 Little Happiness Labels



De Life is a Journey collectie is echt superleuk om te gebruiken voor vakantie kaarten, albums enz. In de set met de wereldbol zit ook deze verrekijker. Na het stansen heb ik het papier in de mal laten zitten en het ge-emboste gedeelte gekleurd met distress inkt Vintage Photo. Daarna heb ik de mal op wit cardstock geplakt en dit rondom uitgeknipt. Ook aan deze kant heb de zonnebloemen en takje geplakt. 

6002/0931 Life is a Journey Wererdbol & verrekijker

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je vragen? Stel ze gerust!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.049 Box Art rietjes  6011/0524 Paper bloc Ten Miles  

6002/0931 Life is a Journey Wererdbol & verrekijker  6002/0452 Summer Lovin zonnebloem  6002/0979 Mixd Up Stansmallen Honingraat- muur

6002/1100 Little Happiness Labels  6002/0940 Heart Leaves  GD-000-079 Versa Magic Dew drops Oasis Green

Mini Distress Ink Pad  Vintage Photo

1 opmerking: