Pagina's

donderdag 20 september 2018

Monsterwheels

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een Rolodex kaartje gemaakt met een pocket erin, over een monsterwheel show in Kroatië. Mijn zoontje is helemaal gek van Hotwheels en Monsterwheels, hij staat hier vol trots op zo'n grote auto.


Het blauwe cardstock heb ik gestanst, met de handige Rolodex stans van Bella Lulu. Door de binnenkant van deze stans over te trekken met potlood op design papier, krijg je een mooi randje. Dit designpapier komt uit de Halloween papier set van Noor! design (6011/0533). 

6011/0533 Paper bloc Halloween    6500/0121 Tacky Tape 3 mm

Ik heb de randjes van het designpapier vast geplakt met heel dun dubbelzijdig tape (tacky tape) zodat er een pocket overblijft. De blauwe gescheurde randjes heb ik gemaakt met mallentape, deze kleur paste er perfect bij!


Bij de Rolodex set zitten ook handige tabs die je aan de bovenkant van een kaartje kan vastplakken. 

6004/0029  SCR@P Photo Shoot Kit

Hier heb ik hem vastgeplakt aan het label dat in de pocket zit. Op het label zit het entree bewijs.


De camera is een stans uit de scr@p serie van Noor! design. Deze heb ik in zwart cardstock uitgedraaid, op wit cardstock geplakt en met een wit randje uitgeknipt zodat hij niet wegvalt in de achtergrond

3000/0001 Bella Lulu stansmal memorydex

Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6011/0533 Paper bloc Halloween  6004/0029  SCR@P Photo Shoot Kit     3000/0001 Bella Lulu stansmal memorydex

6500/0121 Tacky Tape 3 mm  6500/0110 Mallentape 10 mtr.

1 opmerking: