Pagina's

donderdag 27 september 2018

Present for You

Hallo Allemaal,

Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe producten van DenDennis en heb daarmee een cadeauverpakking gemaakt waar een zuigfles in kan.


Deze maand is het schattige papier, dat er al in het mintgroen was, uitgekomen in blauw en roze.mAls basis heb ik de zuigfles van Dutch Doobadoo gebruikt. 

470.713.582 Dutch Doobadoo Card Art Zuigfles

Deze heb ik 2x getekend op cardstock en op designpapier. De leuke vlaggetjes met letters erop zijn toch te leuk om een cadeau persoonlijk te maken. Ik heb ze vervolgens met foamtape opgeplakt.


Hierboven zie je dat ik er een bakje tussen heb gemaakt en aan de bovenkant nog een balkje van papier zodat het stevig is.


Bobby de Badger (das) maakt het extra schattig, deze heb ik gemaakt met de papierset unicolors van Dendennis gemaakt. 

6011/0582 Papierset - LWA - Design Uni Colors

Deze tinten zijn matchend met het designpapier. 

Leuk dat je langs kwam!
Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

6011/0582 Papierset - LWA - Design Uni Colors     6002/3122 Dendennis Bobby Badger (Das)     470.713.582 Dutch Doobadoo Card Art Zuigfles

6011/0580 Papierset Design Light Pink   6002/0799 One of a Kind Alfabetbanner 29 st6410/0478 Joy!Crafts Stempel Mery's Welkom




2 opmerkingen: