Pagina's

zondag 16 september 2018

Thomas

Hallo allemaal

Hoera een jongen! Geboorte kaartjes zijn altijd leuk om te maken. En met de Bella Lulu - Handletterring stempels heb je al snel een heel persoonlijk kaartje. Welkom op de wereld kleine Thomas!


Als basis voor deze kaart heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Bookmark gebruikt. Ik ben dol op de Shape Art mallen en deze ligt dat ook weer in mijn favorieten bakje. Lekker stoer en speels.

470.713.166 Dutch Shape Art Bookmark 3

Het design papier is van Noor!Design. ''So Cool'' 6011/0539. Een papier bokje van 30x30 cm, handig voor de scrappers. Maar zo zie je dat het ook prima voor de kaartenmakers gebruikt kan worden.


De letters heb ik een voor een gestempeld met een acryl blokje en Versafine inkt.
 3002/0101 Bella Lulu Clear Stamp Handlettering

Het stempeltje is van LOTV stamps en in gekleurd met mijn alcohol markers. Na het in kleuren heb ik de ''Sophia'' 6002/1112 ovaal mal er op gelegd en de binnenkant overgetrokken rond het ingekleurde plaatje. Alles wat er niet in past heb ik bij het uitknippen van de ovaal mee geknipt. Zo zie je dat de wolkjes net niet in de ovaal mal passen. Dit geef een leuk speels effect.


Door nogmaals de binnenkant van deze mal over te trekken en hem iets breder uit te knippen/snijden krijg je nog een leuk mat randje. Mijn mat randje heb ik uit het leuke design papier met dotjes gesneden.


Verder heb ik de kaart aangekleed met wolkjes en houten sterretjes. De vintage flourishes sterren heb ik ook gebruikt. Super zijn ze. Door ze te vouwen krijgen ze een echt 3D effect.


Het kaartje is inmiddels bij de kleine Thomas aangekomen. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart. 



Bedankt voor het bezoekje en tot de volgende x

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

3002/0101 Bella Lulu Clear Stamp Handlettering  470.713.166 Dutch Shape Art Bookmark 3 6002/0199 Wolken (3st) 6003/0081 Vintage Flourishes Beukenbladeren6002/1112 Blauw Frame Oval Sophia 6003/0088 Vintage Flourishes Sterren 6004/0028 SCR@P Snijstencils & Stempels - Journaling Kit

1 opmerking: