Pagina's

vrijdag 7 september 2018

Welkom op de wereld!

Hallo allemaal,

Wat zijn de Bella Lulu Baby's toch ontzettend leuk! Ik had een geboortekaartje nodig. En natuurlijk moest ik dit knipvel gebruiken. Voor de basis van de kaart heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Card Art Ticket gebruikt. Wat is dit toch ook weer een tof model!


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna de binnenmaten uit het Noor! Design designpapier Fantasy Fields.

470.713.684 Card Art Ticket 2

Het plaatje uit het knipvel heb ik op een blauwe mal van Noor! Design geplakt. Omdat op het blauwe designpapier ook sterretjes stonden, vond ik het leuk om dit sterretje terug te laten komen op de kaart. Ik heb hiervoor de ster uit de Vintage Flourishes collectie te gebruiken. Zo zie je maar, deze is niet alleen geschikt voor kerstkaarten. Ik heb voor deze kaart alleen de kleine ster gebruikt.

6003/0088 Vintage Flourishes Sterren


Toen ik hoorde dat het een jongetje was geworden, wist ik het gelijk. Dit treintje moest en zou erop. Ik vind deze zo leuk!

6002/0513 Happy Baby trein

Ik heb hem uit kraft gestanst. Na het stansen en embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en de ge-emboste gedeeltes op kleur gebracht met distress inkt Vintage Photo.



Op de linkerzijde heb ik nog een baby geplakt. Ook de tekst komt uit dit knipvel en heb ik gemat op lichtblauw Florence cardstock, kleur Glacier. Wist je dat we een kleurenwaaier hebben van het Florence Cardstock. En hij is echt zo handig!! Je houdt de waaier bij je designpapier en zo heb je altijd de goede kleur. Het Florence Cardstock is echt heel fijn papier om mee te werken en er zijn maar liefst 100 (!) kleuren. Dus is er altijd wel een kleur die goed bij je designpapier past.

2928-999 Florence Cardstock Kleurenwaaier


Uiteraard moet de voorkant ook beplakt worden. In het midden heb ik het leuke kinderwagentje geplakt. Deze komt uit de One of a Kind set Baby. Ik heb de kinderwagen weer gemat op wit cardstock om zo toch een beetje contrast te krijgen tussen het designpapier en de mal. Daarna heb ik dit met 3D foam op de kaart geplakt.  

6002/0638 One of a Kind Baby

Ook op de voorkant heb ik de sterretjes weer terug laten komen. Ik heb hiervoor de sterrenlabeltjes gebruikt uit de Little Happiness Labels

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
3000/0002 Bella Lulu Knipvel baby  470.713.684 Card Art Ticket 2  

6011/0566 Paper bloc Fantasy Fields  6003/0088 Vintage Flourishes Sterren  

6002/0254 Blauw Ovaal Franse lelie   6002/0513 Happy Baby trein    

2928-046 Florence cardstock glacier   2928-999 Florence Cardstock Kleurenwaaier

6002/0638 One of a Kind Baby   6002/1100 Little Happiness Labels

1 opmerking: