Pagina's

maandag 8 oktober 2018

Bella Lulu Bloghop - Halloween


Dag allemaal,

Deze keer een Spooky thema, namelijk Halloween. Want ook voor Halloween kun je super gave kaarten maken!

** klik {HIER} om dit vel te bestellen **

3000/0022 Bella Lulu Knipvel Halloween

Dit leuke knipvel met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design halloween papier dat je hieronder ziet.

** Klik {HIER} om deze papierset te bestellen **

6011/0533 Paper bloc Halloween

Hier alvast wat kleine sneakjes van de Halloween kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

Corry


Daisy

Monique Heinen

Monique Haarhuis

Judith

Miranda Bouhof

Brenda 


Wat moet je doen?
  • Ga 8 oktober 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

We starten bij het blog van:


Heel veel plezier bij het hoppen!

8 opmerkingen:

  1. Super leuk deze bloghop en wat een fantastische creepy creaties zijn er gemaakt! Geweldig leuk knipvel en ook het designpapier is perfect hierbij! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meiden een compliment voor allemaal. Wat ziet het er geweldig uit. Bedankt voor de vele inspiratie. Kijk.nu al.uit naar de volgende hop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om de weekte beginnen met deze mooie hop. Vanuit mijn ziekenbedje. Helaas kan ik nog niet knutselen maar zo toch ff lekker inspiratie en ideetjes opdoen! Prachtige hop! Haloween mag hier ook komen hoor, zeker met deze mooie spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om de weekte beginnen met deze mooie hop. Vanuit mijn ziekenbedje. Helaas kan ik nog niet knutselen maar zo toch ff lekker inspiratie en ideetjes opdoen! Prachtige hop! Haloween mag hier ook komen hoor, zeker met deze mooie spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk al die diverse creaties die je kan maken met al dat mooie papier en bella lulu knipvel, bijna overweldigend, ha, ha maar wat mooi iedere creatie. Ik zou het proberen om het in een L. O. te proberen die heb ik hier nog niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb weer super leuke dingen gezien. Bedankt voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes weer! Het was echt genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De meisjes hebben weer echt griezelig mooie dingen gemaakt. Ik ga mijn bezem afstoffen en vlieg ff naar de winkel.... Want er moeten wel wat dingetjes aangeschaft!
    Tot later dames

    BeantwoordenVerwijderen