Pagina's

vrijdag 9 november 2018

Dutch Doobadoo Demo

Hallo allemaal,

Hebben jullie de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo al gezien? Hij is weer zo gaaf! Voor vandaag ben ik voor jullie aan de slag gegaan met de Card Art Huisjes. Wil je deze in het echie zien? Kom dan gezellig morgen naar Noor & Zo in Waspik. Want dan mag ik een demo geven met deze nieuwe collectie.


Ik ben begonnen door de basis over te nemen uit wit cardstock. Tijdens het overnemen ril ik ook alvast de rillijnen met een rilpen.

470.713.696 Dutch Card Art Houses

De binnenmaten heb ik overgenomen uit het designpapier Rustic Christmas. De randjes heb ik bruin gemaakt met distress inkt Vintage Photo en daarna bewerkt met een distresser. Bij het designpapier past ook precies het Bella Lulu knipvel Rustic Christmas. Deze kun je als combideal bestellen.

3001/0020 Bella Lulu combideal Rustic Christmas

Bij het middelste huisje heb ik de Noor! Design Winter Wishes Lantaarn geplakt. Ik heb hem uit het donkerste bruin cardstock Bear gestanst. Bovenaan zie je de leuke Winter Wishes Hertenkop. Die heb ik uit Hazelnut cardstock gestanst en de ge-emboste gedeeltes met Vintage Photo gekleurd.

Bij kerst mogen de kerstbomen natuurlijk niet ontbreken. Deze komen uit de Happy Holidays collectie en heb ik uit Cardstock Clay gestanst. Leuk zijn ze hè? En hoe leuk zijn ook de Vintage Flourishes Sterren? Die heb ik uit het designpapier gestanst. 

6002/0777 Happy Holidays Merry Pine Trees


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag.

Tot morgen bij Noor & Zo! Kom je ook gezellig langs?

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.696 Dutch Card Art Houses3001/0020 Bella Lulu combideal Rustic Christmas  

Mini Distress Ink Pad  Vintage Photo    309478 Tim Holtz Paper Distresser


6002/0795 Winter Wishes Lantaarn 6002/1018  Winter Wishes Hertenkop   

6002/0777 Happy Holidays Merry Pine Trees   6003/0088 Vintage Flourishes Sterren  2928-093 Florence cardstock hazelnut

2928-094 Florence cardstock bear  




2 opmerkingen: