Pagina's

zaterdag 17 november 2018

Mega Hobby Festijn - Daisy Martens

Hallo allemaal,

24 november vind het mega hobbyfestijn plaats bij Noor & Zo te Waspik. Bij dit grote feest mag ik ook gezellig aanwezig zijn. 


Anders dan jullie van me gewend zijn ga ik deze dag een demo geven met de producten van Vaessen Creative. Natuurlijk heb ik er hartstikke veel zin in. 


Naast de super fijne basis gereedschappen van dit merk zijn er natuurlijk veel meer leuke artikelen te gebruiken in onze papierhobby. Deze zal ik jullie deze dag laten zien.
Ik ga de producten verwerken op memorydex kaartjes. De standjes hiervoor zijn natuurlijk ook van dit merk verkrijgbaar.


Vieren jullie dit gezellige feestje ook mee?


Hieronder nog een overzicht van alle 12 demo's die je deze dag kunt bewonderen.


Creatieve groetjes,

Daisy Martens๐ŸŒธ

1 opmerking: