Pagina's

dinsdag 27 november 2018

Summer Fun

Hallo allemaal,

Deze week heb ik voor jullie een fotoalbum gemaakt 


Als basis voor dit album heb ik de Jilliez contour creator mal Emily (2018/0002) gebruikt. Ik heb de een na kleinste rand genomen voor de buitenkant van het boekje en de kleinste om te matten. Ik heb de rondingen aan de linkerkant weg gelaten en daar een rechte kant voor in de plaats gemaakt.


Ik laat hieronder wel wat foto's zien, maar onderaan plaats ik ook nog een filmpje waarin ik jullie meeneem door het hele album heen. De binding heb ik met boekbinderslinnen gemaakt. En voor het design papier de Lavender (6011/0501) en Lavender Garden (6011/0591) van Noor design. Verder heb ik veel gebruik gemaakt van het Vaessen snij- en rilbord, een distresser van Tim Holz, vintage photo distress inkt met blender om de randjes van iedere pagina mee te bewerken. Ook heb ik de rondpons die bij het rilbord van Joy crafts zit gebruikt om diverse hoekjes mee af te ronden, een van mijn favoriete vintage border stansen Cirkels (6002/0986) komt veel terug in het album evenals de standmal tag along van Bella Lulu.


Bij de foto's zal ik niet al te veel schrijven, want het meeste komt terug in het filmpje. Veel plezier.

Pagina 1


Pagina 2



Pagina 3


Pagina 4


Pagina 5



Pagina 6



Pagina 7



Dit waren alle pagina's van dit fotoalbum. Zoals je kunt zien is er voldoende plaats om foto's, plaatjes, stansen of andere dingen te plakken. Uiteraard kun je niet al te dikke dingen plakken want dan gaat het boek niet meer dicht.

Ik zal nog even het filmpje plaatsen waarin ik jullie alle pagina's even laat zien. IK hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. Hou de Jilliez Facebook pagina ook in de gaten, want er zijn weer hele leuke nieuwe artikelen op komst. 


Lijkt het jou leuk om dit album ook eens te maken met een workshop? Geef je dan gezellig op voor de workshop op zaterdag 9 maart.

Afbeeldingsresultaat voor noor en zo reserveer hier

Wie weet tot dan!

Groetjes en tot de volgende keer,

2 opmerkingen: