Pagina's

woensdag 20 februari 2019

Nieuw Nestje

Hoi allemaal,

Ik zal mij eerst even voortellen. ik ben Pouwla Guns en ik woon in het mooie Echt in Limburg.Ik ben getrouwd met John en we hebben twee kinderen, Rob en Janine. Vanaf dat ik kind was vond ik het al leuk om met verschillende hobby's bezig te zijn zoals haken, breien borduren tuinieren enz. Maar ook het kaarten maken vind ik al jaren een leuke bezigheid.


Nu mag ik een tijdje als gastdesigner meedraaien met het leuke team van Noor & Zo, wat ik echt een uitdaging vindt! Ik hoop dat jullie mijn creatie's leuk vinden. Veel plezier met mijn eerste post.

Vandaag wil ik dit verhuiskaartje laten zien wat ik gemaakt heb met de leuke Bella Lulu produkten. Ik vindt het wel een schatje geworden.


Als basis heb ik de leuke fold art card  van Dutch Doobadoo gebruikt. Ook heb ik het mooie design papier van Noor! Γ§arpe diem'gebruikt.  Om de kaart aan te kleden gebruikte ik het knipvel 'verhuisd' van Bella Lulu, en de leuke stempelset. Deze zijn zoooo leuk hΓ©!

https://www.noorenzo.com/a-53379221/knipvellen/3000-0018-bella-lulu-knipvel-verhuisd/

Veder heb ik twee bloemtoeven gemaakt. Eerst heb ik de blauwe hoek uitgestanst en daarna de swirl en de bladeren. Dan  mooi bloemetje van joy gestanst en gekleurd. Dit alles mooi stapelen met n veertje ertussen en vastplakken.

https://www.noorenzo.com/a-53166058/clear-stamps/3002-0103-bella-lulu-clear-stamp-verhuisd/

Nog twee wolkjes van Joy! stansen en deze bestempelen met ook weer n leuke tekst van Bella. Deze heb ik n beetje verhoogd opgeplakt.


Aan de binnenkant van de kaart heb ik ook nog n kleintoefje gemaakt met een tekstje. Hieronder zet ik wat linkjes neer, al je op het plaatje klikt, kom je direkt bij het desbetreffende produkt.


Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met deze kaart.

https://www.noorenzo.com/a-44462113/blauwe-mallen/6002-0552-blauw-hoekje/

Dan wens ik jullie een hele fijne dag en graag tot mijn volgende post!

Liefs Pouwla.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 

https://www.noorenzo.com/a-53379221/knipvellen/3000-0018-bella-lulu-knipvel-verhuisd/https://www.noorenzo.com/a-53166058/clear-stamps/3002-0103-bella-lulu-clear-stamp-verhuisd/ https://www.noorenzo.com/a-44462113/blauwe-mallen/6002-0552-blauw-hoekje/





5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je gastdesignerschap en wat een leuke kaart heb je gemaakt! Ben benieuwd naar je andere creaties. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Pouwla. Wat een mooie kaart. Natuurlijk gefeliciteerd met je gastdesigner zijn..Ik ben heel erg benieuwd naar je volgende creatie. Succes bij Noor & Zo. Maar met zo n geweldig team gaat dat vast wel lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd πŸŽ‰πŸŽŠπŸŽˆ Super leuk kaartje 😍😍 Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Pouwla met het "gastdesigner-schap"! 😘 Als iemand het verdient ben jij het wel..πŸ˜‰
    De kaart is inderdaad helemaal geweldig geworden..Kan niet wachten op je volgende creaties!! 😘😘 Tot snel...

    BeantwoordenVerwijderen