Pagina's

vrijdag 29 maart 2019

Baby Boy

Hallo allemaal,

Vandaag van mij een kaartje met het prachtige Vintage Baby Boy dessinpapier en de bijpassende labelvellen. Voor de basis heb ik een  rechthoek van 14 cm x 20 cm gesneden uit craft cardstock 300 grams en daarna het dessinpapier gemat op cardstock in de kleur steel, er tussen uit komt de mooie border passend bij het hartvormige frame. 



Gelukkig zijn het frame en de border weer volop op voorraad. Klik op de foto om deze direct te bestellen in de webshop.

    

 De trein is een mal van Dutch DooBoDoo en deze heb ik enkel gebruikt. De basis is uit cardstock in de kleur Bear geknipt. Op deze kaart heb ik uiteraard ook weer bloemen verwerkt. Dit keer de chrysant en deze heb ik in verschillende maten op de kaart geplakt, door niet bij elke bloem alle 4 de stansen te gebruiken, maar ook met 2 en 3 stansen een bloem te maken. In het raam van de trein zit Mon Ami Teddy. Ik heb alleen zijn hoofd, 1 arm en een deel van zijn romp gebruikt.


Aan de linkerkant van de kaart heb ik een aantal labels uit de labelvellen bijpassend bij het dessinpapier gebruikt. Deze heb ik weer gemat op één van de bijpassende kleuren cardstock. Om de juiste kleuren cardstock te kiezen bij het dessinpapier heb ik de handige kleurenwaaier van Florence Cardstock gebruikt. Klik hier om deze te bestellen.


Alle randen van de kaart heb ik bewerkt met de paperdistresser en daarna beïnkt met Vintage Photo van Distress Ink.


Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met dit kaartje, 

liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




















4 opmerkingen: