Pagina's

zaterdag 30 maart 2019

Friendship


Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik op dit blog een vriendschapsboekje uitgewerkt. Met een vriendin kan je urenlang thee drinken en kletsen dus het thee thema zit helemaal als een rode draad door dit boekje.


Voor dit boekje heb ik als basis het MDF art mini album Circle gebruikt.


Het superleuke papier met Thee afbeeldingen erop is van de Noor & Zo scrapkit High Tea.


Op elke pagina heb ik aan de linkerkant een teabag envelopje met een theezakje erin geplakt.


Al het papier past bij elkaar en er zit in deze kit ook allerlei leuke labels en tekstjes.


Door het hele boekje heen heb ik 1 blauwe mal gebruikt.


De randjes heb ik beinkt met zilverkleurige inkt.


Het geheel heb ik met een mooi zilverkleurig lint gebonden.

Noor & Zo Scrapkit - High Tea

Ik vind dit een keileuk vriendschapsboekje geworden. leuk om mee te nemen als je met je vriendin op een terras thee gaat drinken.

groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

460.440.352 MDF Art  Mini Album Circle 470.713.036 Box Art Teabag  Noor & Zo Scrapkit - High Tea


6002/1044 Ovaal Blauw met sierrand SN-IP-MIM-SILV Spectrum Noir Inktkussen - Midas Metallic - Zilver 3000/0021 Bella Lulu Knipvel Afternoon Tea 870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm

10 opmerkingen: