Pagina's

dinsdag 19 maart 2019

Zussen

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een blogbericht gemaakt van de eerste pagina voor mijn planner. Ik heb bij verschillende mensen gezien dat ze hierin zijn gaan scrappen. Dat leek mij ook super leuk. 


Ik ben bij mijn eerste pagina creatief van start gegaan met een mixed media pagina. Ik heb aquarel papier als basis gebruikt, waar ik lekker op kon kliederen. Het woordje zussen heb ik gestempeld met de scrabble letters. Ik heb alleen geen inkt gedaan op de kleine cijfers.

6004/0016 Stansen en Stempels Scrabble


Allereerst heb ik allerlei stempels van Noor! Design door elkaar gestempeld met zwarte versafine. Als deze inkt droog is kun je er ook met water op werken zonder dat het uitloopt.

6004/0028 SCR@P Snijstencils & Stempels - Journaling Kit

6410/0468 Stempels Script


Vervolgens heb ik wat witte gesso eroverheen gesmeert om de kleur wat af te vlakken. Daarna heb ik gesso vermengt met colorburst en de blauwige kleur uitgesmeerd. Ik heb daarna nog gespetterd met twee kleuren colorburst. Ik heb kleuren gekozen die overeenkomen met de haren van mijn zus. Nu lijkt het project echt geheel mislukt. Maaaaaar geloof me het komt goed.


Ik heb hier nog even een close-up gemaakt van wat detail op de pagina. De labels heb ik gestempeld met de stempelset die eerder hierboven is vernoemd en op kleur gebracht met colorburst en water. Zo heb ik de nieuwe Mixed up stans ook op kleur gemaakt. Ik heb achter de foto laagjes designpapier geplakt uit twee verschillende sets. 

6011/0549 Paper bloc Tropical Summer
6011/0591 Paper bloc Lavender Garden

6002/1232 Mixd Up Stansmallen Filmstrips


Op deze foto kun je zien dat het uit laagjes is opgebouwd. Onderaan zie je nog een stukje honingraat. Deze komt uit een Mixedup stans.


6002/0979 Mixed Up Stansmallen Honingraat- muur

Ik hoop jullie hiermee te mogen inspireren.

Creatieve groetjes,

2 opmerkingen: