Pagina's

maandag 1 april 2019

Bella Lulu bloghop - Digi Lama

Dag allemaal,

Deze keer willen we de leuke Lama digi stempel van Bella Lulu laten zien door middel van een bloghop. Wat een super gave digi is het!

** klik {HIER} om de digi te bestellen **

6001-1023 Bella Lullu Lilly Digi stempel Lama met bril

Geniet van de mooie creaties die ons team gemaakt heeft!

Corry

Monique

Thera 


Pouwla

Monica


Wat moet je doen?
  • Ga 1 april 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
 Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van 


Heel veel plezier bij het hoppen!

9 opmerkingen:

  1. Wat een supergave Digi!!
    En wat hebben jullie er allemaal supergave creaties mee gemaakt!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke bloghop met deze geweldige digi! Super mooie creaties gezien! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb genoten van jullie creaties met deze gave digi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig.........ik heb heerlijk rondgehopt :)
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoe leuk deze lama digi. ik ben normaal gezien niet zo'n fan van lama's, maar deze vind ik wel heel leuk. En wat een schitterende creaties hebben jullie er mee gemaakt. Heel wat nieuwe dingen mogen ontdekken. Bedankt voor de hop en de inspiratie.

    groetjes Miet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb weer genoten van alle mooie creaties. Ik was er bij afgelopen vrijdag, maar ik denk dat ik toch gauw weer aan moet komen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke bloghop! Weer volop inspiratie gekregen voor ‘lamakaartjes’! Iedereen nogmaals bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creaties zijn er weer gemaakt lieve Noor-meisjes. Ik heb weer genoten van deze super gave bloghop. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dames wat een super mooie creaties en wat is het een leuke digi. Bedankt weer tot de volgende hop. De inspiratie is er weer

    BeantwoordenVerwijderen