Pagina's

zondag 7 april 2019

Mixed Media

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een blogbericht voor jullie met twee toffe mixed media kaartjes. Zoals jullie weten vind ik het heerlijk om te kliederen met allerlei mediums. Dit kaartjes in dot bericht zijn gemaakt met Distress Oxide sprays.

Distress Oxide spray is een redelijk nieuw product. De kleuren van de sprays zijn heel intens. Het is een matte krijtachtige inkt dat hele toffe effecten creƫert als het in aanraking komt met water. De basis van mijn kaartje bestaat dan ook uit aquarel papier.

6002/0834 Mixed Up Mask stencil - Stenen muur

Ik heb op mijn kaartje mask stencils gebruikt om een patroon aan te brengen op mijn achtergrond. Dit heb ik ook gedaan in de cirkels. Door hier met clear embossingpoeder op te werken krijg je een heel mooi effect tussen mat en glans.

 

De standjes die ik gebruikt heb zijn van Noor! Design. Het zijn twee verschillende setjes. De standjes heb ik bewerkt met de Oxide spray inkten.


Deze kaart heb ik gemaakt in een live filmpje. Je kunt hem HIER terugkijken.

Creatieve groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 
   







2 opmerkingen: