Pagina's

zondag 21 april 2019

Roses & Polka Rots albump

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een boekje laten zien dat ik gemaakt heb met artikelen van Noor! Design. Ik vind het Leuk om boekje op voorraad te maken en als ik een bijzonder kadootje nodig heb hier foto's in te plakken. 


Het papier dat ik boekje gebruikt heb is het mooie Roses & Polka Dots designpapier.

  6011/0601 Paper bloc Roses & Polka Dots

Om de kaft heb ik een band gemaakt met een een randstans.

6002/1285 Blauw Border Easter


De inhoud van nr boekje heb ik gemaakt met het scrastencil. Met dit stencil kun je super veel verschillende variaties maken in pagina's. Ik heb hieringespeeld met wit cardstock en designpapier.

6002/0883 Scr@p Stencil - Tab-borders

Dit was mijn creatie weer voor vandaag.

Creatieve groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

1 opmerking: